وقتی کسی قصد خرید شامپو بدن را دارد، فاکتوری که خیلی به دنبالش است خوشبویی شامپو بدن است و وقتی که مطمئن شدند که این عطری است که دوست دارند، به دنبال باقی ویژگی‌های شامپو بدن می‌گردند. همچنین شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده باشد که شامپو بدن بهتر است یا صابون معمولی؟

شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اکثر مردم این روزها ترجیح می‌دهند بدن خود را با شامپو بدن تمیز کنند. اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو بدن برای شما گزینه بهتری است اما اگر یک پوست خشک یا خیلی خشک دارید، شامپو بدن‌های غیرصابونی بهترین انتخاب برای خرید شامپو بدن هستند.

انواع شامپو بدن

اگر به دنبال انواع شامپو بدن هستید و می‌دانید که پوست چرب، خشک یا معولی دارید، بازهم دلیل نمی‌شود که فقط به دنبال شامپو بدن خوشبو باشید؛ چرا که بهترین شامپو بدن برای شما لزوما خوشبوترین آن نیست.

انواع شامپو بدن شامل: شامپو بدن کرمی (کرم شستشو بدن)، شامپو بدن ژلی (ژل شستشو بدن)، شامپو بدن فوم (فوم شستشو بدن) و شامپو بدن روغنی (روغن شستشو بدن) می‌شود. همچنین اکثر آن‌ها از نظر فرمولاسیون و ترکیبات به 3 دسته کلی شامپو بدن زنانه، مردانه، بچه‌‌گانه (مخصوص کودک) تقسیم می‌شود.

برخی از شامپوهای بدن هم به صورت تخصصی برای پوست‌های خیلی خشک، ضد قارچ، ضد خارش، سفید و روشن‌ کننده، لایه بردار و غیره تولید می‌شوند که طبق دستور پزشک و متخصص پوست‌تان می‌توانید از داروخانه یا فروشگاه‌های معتبر آن‌ها را خریداری کنید.

خرید شامپو بدن

اگر به دنبال خرید شامپو بدن جدید یا شامپو بدن خاصی که دکتر به شما پیشنهاد کرده‌ است می‌گردید، فروشگاه اینترنتی زز زاگرس مجموعه‌ای کامل از انواع شامپو بدن دارد.

گروه بهداشت و مراقبت بدن دیجی‌کالا شامل معروف‌ترین برندهای بهداشتی مانند: گلیس ، نیوا (Nivea)، داو (Dove)، پالمولیو (Palmolive)، فیروز (Firooz)، صحت (Sehat)، راپیدو (Rapido)، سینره (Cinere)، شون (Schon)، اکس (Axe)، فولیکا (Fulica)، ایوروشه (Yves Rocher)، لوکس (Lux)، میس ادن (Miss Eden) و کیو وی (QV) است. تمام این برندها هم شامپو بدن‌های خوشبویی با عصاره‌های جذابی مثل شکلاتی، قهوه، میوه‌های استوایی یا عسل برای همه سلیقه‌ها و انواع پوست تولید می‌کنند.