سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای مسواک برقی

استفاده از مسواک برقی چند سالی است که رواج بیشتری پیدا کرده و بسیاری از مردم این مسواک ها را به مسواک دستی ترجیح می دهند. اگر به دنبال داشتن دندان هایی سالم و لبخندی زیبا هستید، مراقبت از دندان ها با استفاده از یک مسواک مناسب و با کیفیت ضروری است.

مزایای مسواک برقی

  • تمیز کردن بهتر دندان ها

در طی سالیان اخیر مطالعات مختلف نشان داده که مسواک برقی نسبت به مسواک دستی تمیز کنندگی بیشتری داشته و دندان ها را بهتر تمیز می کند. در یک دوره مطالعه و مقایسه عملکرد این دو مسواک مشخص شد که این مسواک ها 21 درصد بیشتر پلاک دندانی را تمیز کرده و التهابات لثه نیز با استفاده از آن 11 درصد کمتر می شود. دلیل این مساله هم کاملا واضح است؛ چرا که تعداد نوسان و چرخش های آنها خیلی بیشتر بوده و مسواک دستی نمی تواند این تعداد چرخش و نوسان را برای تمیز کردن فراهم کند.

  • تایمر هشدار دهنده

از دیگر مزایای مسواک برقی می توان به کنترل و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. این مسواک ها دارای تایمر مخصوص هشدار دهنده هستند و تنها در دو دقیقه تمیزی کامل و بی عیب و نقصی را برای دندان ها فراهم می کنند.

  • سنسور فشار

وجود سنسور فشار باعث می شود که از اعمال فشار بیش از حد به دندان و لثه ها جلوگیری شود. فشار بیش از حد باعث آسیب مینای دندان و التهاب لثه ها می شود.

  • حالت های مختلف تمیز کردن

مسواک های برقی حالت های مختلفی برای تمیز کردن دهان و دندان ارائه می دهند که متناسب با سلیقه و نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

  • قابلیت عوض کردن سری

چه از مسواک دستی استفاده کنید و چه از نوع برقی برای رعایت بهداشت دهان و دندان باید مسواکتان را هر 3 ماه یک بار با مسواک تازه عوض کنید. اغلب مسواک برقی ها قابلیت تعویض سری را دارند و می توانید متناسب با جنس دندان و لثه برس مسواک مناسبتان را جایگزین کنید.

  • اتصال به گوشی هوشمند

برخی از این محصولات قابلیت اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث را دارند و اطلاعات و آمار و داده ها را به تلفن هوشمند انتقال می دهند و بنابراین برنامه دقیق تری برای رعایت بهداشت دهان و دندان می توانید تنظیم کنید.

انواع مسواک برقی

مسواک های برقی انواع مختلفی دارند و برای اینکه مطمئن شوید بهترین محصول را با توجه به نیازتان انتخاب کرده اید، باید در مورد انواع آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید.

  • چرخشی

این نوع مسواک ها دارای یک سری و برس چرخان هستند و با قرار گرفتن روی دندان ها بصورت چرخشی آن ها را تمیز می کنند. نوع چرخشی از ارزان ترین انواع این محصولات است.

  • چرخشی – نوسانی

در این نوع علاوه بر عملکرد چرخشی، عملکرد نوسانی بصورت رفت و برگشتی برای جدا و تمیز کردن پلاک های دندانی وجود دارد. مسواک برقی های برند اورال بی Oral-B از این نوع هستند و بین مصرف کنندگان محبوبیت خاصی دارند.

  • لغزشی

این نوع عملکردی مشابه مسواک دستی داشته و قابلیت چرخش ندارد و فقط با حرکت های رفت و برگشتی دندان ها را تمیز می کند.

  • جهنده

در نوع جهنده علاوه بر حرکت رفت و برگشتی، چرخش هم وجود دارد و بنابراین مواد غذایی و جرم ها به راحتی از میان دندان ها بیرون کشیده شده و تمیز می شود.

خرید بهترین مسواک برقی

مسواک برقی های متنوعی از برندهای مختلف در بازار موجود هستند که محصولات برند نام آشنای اورال بی (Oral-B) یکی از بهترین و کامل ترین ها در این زمینه می باشد.

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس دارای سبد کاملی از آنها، سری های یدک، خمیر دندان و نخ دندان های اورال بی است و شما می توانید با کمترین قیمت و ضمانت اصالت محصولات این برند را خریداری کنید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product-category/بهداشت-دهان-و-دندان/مسواک-برقی-و-شارژی/