سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا استفاده از مسواک برقی برای کودکان پیشنهاد می شود؟

با وجود اینکه دندان پزشکان بر مسواک زدن منظم کودکان تاکید دارند، همه ی ما می دانیم که این یک کار دشواری است. به خصوص شب ها که بعد از یک بازی طولانی مدت خسته شده اند. آن ها قبل از خواب بازی می کنن، می خورند و می نوشند، مسواک زدن بعد از همه این ها به یک جلسه ی ترسناک تبدیل خواهد شد. به خصوص برای کودکان زیر 5 سال. در این مرحله ، آیا مسواک های برقی می توانند نجات دهنده ما باشند؟ آیا مسواک زدن برای کودکان آسان تر و سرگرم کننده تر خواهد شد؟

آیا باید برای کودکان خود مسواک برقی قابل شارژ بخریم

مسواک های برقی طرح دار وسیله ای برای ایجاد انگیزه در کودکان خواهند بود. برنامه هایی که می توانند با برس استفاده شوند می توانند زمان مسواک زدن را افزایش دهند و مسواک زدن موثر تری را ایجاد کنند. مسواک های برقی نسبت به مسواک های دستی برای از بین بردن پلاک کارایی بیشتری دارند. همه آنها دارای نوعی موی نوسانی یا لرزان می باشند. بسته به مارک و مدل، یک مسواک برقی 8000 تا 25000 ضربه در دقیقه به دندان وارد می کند! دست کودکان برای رقابت با چنین ضرباتی قادر به رقابت نخواهد بود.

آیا مسواک برقی برای کودکان بی خطر است؟

یکی از مهمترین سوال هایی که در مورد مسواک برقی در ذهن ما وجود دارد این است که " آیا برای کودکان ما بی خطر است؟ " سرعت لرزش و چرخش برس های طراحی شده برای کودکان با مطالعات قابل اطمینان در محدوده ی سنی توصیه شده تولید شده اند. این مسواک ها، شستشوی موثر تر را برای همه ی کودکان بدون داشتن مهارت کافی پشتیبانی خواهند نمود.

محدوده سنی توصیه شده برای استفاده از مسواک قابل شارژ چقدر است؟

محدوده ی سنی توصیه شده برای کودکان بالای 3 سال می باشد زیرا بافت های داخل دهانی کودکان زیر 3 سال حساس تر می باشند.

آیا ویژگی های برس استفاده شده توسط بزرگسالان و کودکان یکسان است

برخی از تفاوت هایی که مسواک قابل شارژ کودکان را از برس های قابل شارژ برای بزرگسالان متمایز می کند

· قسمت نگهدارنده برس باید اندازه و نرم بوده و برای دست کودکان متناسب باشد.

· سر مسواک باید متناسب با اندازه دندان کودکان باشد و موها نرمتر باشند.

· داشتن فعالیت های انگیزشی مانند آهنگ، تایمر، عکس های شخصیت های کارتونی و چراغ از عمده تفاوت آن ها می باشد.

سخن پایانی حتی اگر برس مناسبی برای کودکان خریداری شود، اولین استفاده از آنها باید تحت کنترل والدین باشد. این لرزش می تواند کودکان را آزار دهد یا ممکن است نتوانند از آن به طور موثر تری استفاده کنند. با این حال ، توصیه می شود که آنها بعد از 12 سالگی استفاده ی منظمی از آن داشته باشند.

منبع:

مسواک برقی